יום שני, 12 במאי 2014

מראות איפור מהשטיח האדום


בכדי לקבל קצת השראה ולהיות מעודכנת בצו האופנה, אני תמיד עוקבת ומסתכלת על הכוכבים הגדולים, איך הם מתאימים את האיפור, מה הצבעים השולטים ועוד.
החלטתי להביא לכם כמה מהתמונות שאני אהבתי השנה.


תמונה 1- מראה איפור פשוט, טבעי ורך- מייק אפ עדין על עור הפנים, קונסילר עדין, הארות באזור הסנטר והמצח, בנוסף המאפר הוסיף קו חום בקו הריסים העליון בכדי להדגיש את העיניים, מסקרה כמובן, עפרון גבות, לחות לשפתיים.



תמונה 2- גם כאן נוכל לראות שהמאפר בחר ללכת על סגנון רך טבעי ולא מאוד מאופר, בסיס עדין, הרבה הארות והברקות, אין הרבה פודרה, מעט ברונזר, כמובן הדגשה של הגבות ושל הריסים. כאן המאפר בחר ללכת על טוויסט ולשבור את כל ההופעה עם ליפסטיק כתום שמאיר את הפנים ושובר את השחור- לבן של הסטיילינג וגורם לכל הלוק להראות מעניין.



תמונה 3- דיאנה קרוגר, לבושה בסטייל ואלגנטיות אני כל כך אוהבת את הלוק הזה, מאוד אביבי וקליל. האיפור נקי, הפנים נראות מאופרות אבל העור נראה חיי ומבריק פשוט כיף להסתכל על העבודה המהממת שהמאפר עשה, היא נראית פשוט זוהרת, טיפה סומק אפרסקי על תפוחי הלחיים, הרבה הארות, הרבה מסקרה, עפרון גבות אי אפשר בלעדיו ואודם אדום טבעי לא בוהק מדיי ולא מט. הכל צריך להיות רך בגלל שלבגדים יש הרבה נוכחות וצבע. תמיד כשמתאימים את האיפור צריך להסתכל על הטוטאל לוק, האיפור צריך לזרום עם הביגוד והשיער.



תמונה 4- אמנדה לבושה בשמלה מדהימה, יש לה המון נוכחות וקסם והאיפור מתאים לו ועשוי בצורה מושלמת. מראה מסתורי ונשי. הרבה קרם לחות על הפנים, פריימר הממלא את הקמטוטים, מעט מייק אפ, מעט פודרה עדינה שנותנת הברקה, עפרון גבות, עפרון שחור מעל קו הריסים שייתן תיחום יפה ויבליט את העיניים המדהימות של אמנדה, הרבה מסקרה בריסים העליוניים והתחתונים. ולסיום ליפסטיק בצבע דובדבן שיצור עוד הבלטה של העיניים וישבור את השחור של השמלה, קלאסי, נקי, מסתורי ונשי! אהבתי
אז כמו שניתן לראות כל הבנות מאופרות רך וטבעי מאוד, בלי הרבה שכבות של מייק אפ, בלי הרבה משחקים של צלליות, קו מאוד נקי, משחק של ליפסטיק והרבה הברקות והארות.
אני מקווה שיש לכן עכשיו השראות ללוקים שונים, אתן יכולות לראות איך במעט איפור אפשר להראות מיליון דולר. וכמובן אל תשכחי ליצור התאמה נכונה של האיפור על השיער והלבוש.
שלכן,

שלי קליין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה